Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2010

ΣΕ ΑΓΑΠΩ!!!

ΣΗΜΕΡΑ ΜΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΑΥΤΟ ΣΟΚΟΛΑΤΑΚΙ ΜΟΥ :

"μαρουλακι μου σε αγαπω παρα πολυ παρα πολυ μονο εσυ μπωρεισ να καταλαβεισ ποσο πολυ και οταν ειμαι μαζι σου πιστευω οτι εχεισ καταλαβει πωσ σου δινομε ολοκληροτικα γιατι στα χερια σου ειμαι ασφαλησ και ευτυχισμενοσ και θα ειμαι παντα μαζι σου μαρουλακι μου σε λατρευω"

ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΖΟΥΖΟΥΝΙ ΜΟΥ, ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΩ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ, ΤΟ ΝΙΩΘΩ ΜΩΡΟ ΜΟΥ, ΤΟ ΒΛΕΠΩ... ΟΤΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΔΥΟ ΔΙΝΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ... ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ!!
ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΜΩΡΟ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΓΝΩΡΙΣΑ ΤΟΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΕΡΩΤΑ, ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΓΑΠΗ, ΓΝΩΡΙΣΑ ΤΗΝ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗ ΑΘΩΑ ΑΓΑΠΗ... ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ, ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΣΟΚΟΛΑΤΑΚΙ ΜΟΥ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΡΥΦΤΩ ΑΠΟ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΣΕΝΑ, ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΑΓΑΠΑΣ ΜΕ ΕΝΑΝ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΤΡΟΠΟ... ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ?? ΓΙΑΤΙ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ Ο ΤΕΛΕΙΟΣ ΑΝΤΡΑΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΗ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΑΓΑΠΩ  ΤΡΕΛΑ, ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΤΑ ΘΕΛΩ ΟΛΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ!! ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΨΩ ΠΟΤΕ ΝΑ ΣΟΥ ΛΕΩ ΠΟΣΟ ΣΕ ΑΓΑΠΩ, ΠΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΕΙΣΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ, Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΣΟΥ ΑΝΗΚΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΑΝΗΚΕΙ ΠΑΝΤΑ!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου