Τετάρτη 22 Δεκεμβρίου 2010

ΤΕΛΕΙΟ!!

"μαρουλακι μου θα σου γραψω κατι το οποιο θα φιαξω τωρα για εσενα κατι σαν ποιημα κατι τετοιο οκ
η γυναικα τησ ζωησ μου εισαι εσυ
σαν πεταλουδα μεσα στην ανοιξη
στην ανοιξη τησ καρδισ μου ειρθεσ
και ανθισα μωρακι μου για εσενα
θα σε λατρευω παντα σου εχω πει
και θα στο λεω παντα εσυ μωρακι μου
εσυ θα εισαι μονο για εμενα

τελοσ παντον ετσι μου βγηκε και αν δεν καταλαβενεισ τι λεει λεει οτι εχεισ κανει την ζωη μου να εχει νοημα και θα σε αγαπω παντοτινα μωρακι μου μαρουλακι μου ζωη μου ανασα μου γλυκια μου αγαπουλα"

ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ, ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑΤΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ!!! ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΖΟΥΖΟΥΝΙ ΜΟΥ!!! ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΕΣ ΣΑΝ ΚΙ ΑΥΤΕΣ ΣΟΚΟΛΑΤΑΚΙ ΜΟΥ, ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΡΔΟΥΛΑ ΜΟΥ ΝΑ ΣΕ ΑΓΑΠΑΕΙ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ... ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΕΙ ΣΕ ΑΓΑΠΩ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ... ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΗ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΟΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΕΣ ΠΟΥ ΜΕ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΣΕ ΑΓΑΠΩ, ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ!!!!
ΣΕ ΛΑΤΡΕΥΩ ΖΩΗ ΜΟΥ!!! ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΜΑΖΙ ΜΟΥ, ΕΙΣΑΙ ΤΕΛΕΙΟΣ ΜΩΡΟ ΜΟΥ, ΣΕ ΑΓΑΠΩ ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ...
ΞΕΡΕΙΣ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΑ ΜΑΤΑΚΙΑ ΜΟΥ ΓΕΜΙΣΑΝ ΜΕ ΔΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ, ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΣΙΓΚΙΝΗΘΗΚΑ ΠΟΛΥ, ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΙΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΕΣ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΖΩΗ ΜΟΥ!!
ΣΕ ΑΓΑΠΩ ΤΡΕΛΑ!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου